ШАСІ

Розроблене на трасах для супермото і протестоване в вуличній їзді, абсолютно нове шасі відмінно справляється з управлінням і веде себе як чемпіон, незалежно від того, наскільки далеко Ви зайдете. Високоякісне обладнання, таке як підвіска WP APEX і новітні гальма Brembo дадуть Вам контроль який Ви так чекаєте, причому в будь-який момент.
Рама
Каркас виготовлений з легких секцій високоякісних труб з хромомолібденової сталі різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу жорсткість при крученні для кращої керованості і простоти в обслуговуванні, в той час як більш точно налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зменшення втоми водія.
Випробуваний і перевірений - ефективне використання заднього паливного бака в якості основного конструктивного елемента підрамника, знижує вагу і усуває складність конструкції.
Така конструкція маятникового механізму забезпечує оптимальну монтажну позицію заднього амортизатора, дозволяючи набирати високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття (моноліт) усуває будь-які слабкі місця і не надійні стики, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
Потрійний зажим (Траверса)
Твердий кований потрійний зажим зі зміщенням 24 мм (регульований до 22 мм) забезпечує надійне захоплення вилки для точного управління. Він дозволяє регулювати кермо вперед і назад в чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
Максимальне управління Super Moto покращено за допомогою перевернутої вилки WP APEX 48. Конструкція роз'ємних вилок, розроблена WP і KTM, була адаптована для 690 SMC R. Вона оснащена пружинами з обох сторін з роздільними функціями демпфірування - стиснення знаходиться зліва, а відбій - справа. Саме класне, що вони не мають негативного впливу друг на друга. Таким чином, демпфірування може бути легко відрегульовано за допомогою циферблатів у верхній частині обох вилочних трубок, кожна з яких має 30 клацань регулювання.
Доповнює передню вилку амортизатор WP APEX, який з'єднаний з маятником важільним механізмом. Це забезпечує прогресивний характер підвіски і високу стійкість. Повністю регульована, в тому числі, висока і низька швидкість стиснення. Ви можете налаштувати амортизатор відповідно до будь-яких обставинами і уподобаннями водіння.
КОЛЕСА ТА ШИНИ
KTM використовують легкі, оброблені за допомогою ЧПУ маточини і високоякісні чорні 17-дюймові диски, щоб поєднувати максимальну міцність з мінімальною вагою. Вони оснащені шинами Bridgestone S21 для максимальної продуктивності на вулиці і достатнім зчепленням з дорогою.
ГАЛЬМА
Чудові в своєму класі гальма BREMBO в поєднанні з легкими хвилястими дисками - діаметром 320 мм спереду і 240 мм на задньому колесі - забезпечують вирішальне поєднання гальмівного зусилля і постійного контролю при гальмуванні.
ПАЛИВНИЙ БАК
Повністю перероблений паливний бак збільшений до 13,5 літрів. Він також виступає в ролі несучої частини шасі, роблячи його більш жорстким для більш оптимального управління.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.