ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Сучасна електроніка та програмне забезпечення непомітно вбудовані в 690 ENDURO R, що дозволяє Вам краще коригувати характеристики відповідно до місцевості, умовами і вашим настроєм.

ДОПОМІЖНІ СИСТЕМИ

Два режиму їзди: «Вуличний режим» для спортивного відгуку дросельної заслінки, коли проковзування коліс зводяться до мінімуму для оптимальної поведінки на вулиці. «Режим бездоріжжя», навпаки, забезпечує плавний відгук дросельної заслінки з функцією Offroad Traction Control, яка дозволяє прослизати і піднімати переднє колесо без шкоди для продуктивності. Режими легко переключаються з керма, що дозволяє на льоту регулювати характер двигуна. Контроль тяги може бути відключений при необхідності.
Датчики кута нахилу відстежують кут нахилу мотоцикла і відправляють інформацію в ЕБУ і відповідні блоки управління, які використовують ці дані для регулювання контролю тяги і спрацьовування АБС.
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, реагує негайно, як тільки швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною ситуації водіння. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна за рахунок надзвичайно плавного, ледь відчутного впливу на дросельні клапани до тих пір, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних гонщиків, антипробуксовочна система також може бути відключена.
Quickshifter + використовує два датчика, де один датчик на важелі перемикання визначає рух на штоку важеля, коли водій перемикає передачу вгору, система миттєво відключає впорскування. Як тільки другий датчик виявляє включення передачі, він повторно включає впорскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидку і плавну дію на всіх положеннях дросельної заслінки і частоті обертання двигуна. При перемиканні на знижену передачу система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижньої передачі.
MSR (регулювання прослизання двигуна), управління гальмуванням двигуном, є стандартною функцією і працює в протилежному напрямку від MTC. Коли, через раптове перемикання вниз або різкого дроселювання, або якщо крутний момент двигуна стає занадто високим, система управління по проводах врівноважує хід дросельної заслінки настільки, наскільки це необхідно для забезпечення контрольованого уповільнення. MSR доповнює зчіпну муфту і особливо ефективний в ситуаціях з низьким зчепленням з дорогою.
Режим KTM Cornering ABS дозволяє гонщикам завжди використовувати повну потужність своїх гальм в будь-яких умовах, беручи до уваги кут нахилу мотоцикла. У режимі Offroad ABS ABS діє тільки на переднє колесо, в той час як чутливість на поворотах відключена. В екстремальних ситуаціях, гонщик також може повністю відключити ABS.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.