1290 SUPER DUKE R

1290 SUPER DUKE R

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Якби ви спробували приручити Звіра, схопивши його за шию і кинувши його в покірність, вас вкусили б. З цієї причини на KTM 1290 SUPER DUKE R надіта невидима морда для захисту від сильних ударів руками. Але для тих небагатьох, хто може впоратися з 1301 куб. Див чистої люті, морда може бути видалена одним клацанням миші.
ФАРА LED
У той час як повністю нова маска для фар використовується в якості впускного шноркеля, насправді сяють подвійні світлодіодні фари. Гострі, грізні лінії посилюють загальний вигляд THE BEAST, забезпечуючи достатнє освітлення в темряві. Денні ходові вогні також гарантують, що вас помітять, що не тільки приносить вам шана, коли справа доходить до вуличної довіри, але, що більш важливо, робить вас більш помітним для інших учасників дорожнього руху.
TFT ДИСПЛЕЙ
Новий 5-дюймовий TFT-екран з можливістю регулювання кута нахилу займає центральне місце перед гонщиком, відрізняється свіжим дизайном і новими інноваційними функціями. Оновлена ​​структура меню дає водіям швидший доступ до різних функцій і дозволяє більше налаштовувати Ваших уподобань щодо їзди. Стійкий до подряпин склеєний дисплей також допомагає боротися з відблисками.
РАЙДЕР AIDS
Багато традиціоналістів можуть насупитися, побачивши електронні пристосування для наїзників, заявивши, що вони заважають чистоті поїздки. Однак, коли справа доходить до KTM 1290 SUPER DUKE R, всі електронні функції отримали оновлення, що забезпечує великий зворотний зв'язок від двигуна і меншу нав'язливість від систем безпеки. Це означає поліпшені налаштування Quickshifter +, більш витончений і природний зворотний зв'язок і більш плавні, більш інтуїтивні функції захисту від колес.
РЕЖИМИ ЇЗДИ
У прагненні дати гонщикам більше зворотного зв'язку і, в кінцевому підсумку, контролю, режими їзди були повністю перероблені і оновлені. Це призвело до менш нав'язливого контролю тяги у всіх режимах і згладжування антіколесних функцій. Дощовий режим «дощовий режим» - це легка настройка для слизьких умов, що забезпечує максимальний контроль тяги, сверхгладкий відгук дроселя і меншу потужність, зберігаючи переднє колесо на асфальті, коли це дійсно необхідно. Вуличний режим так само, «Вуличний режим» створений для щоденної роботи на дорогах. Повна потужність, відгук дросельної заслінки і обмежене противобуксовочне управління дозволяють контролювати ситуацію на дорозі. Спортивний режим дозволяється для більш енергійної їзди, «Спортивний режим» підсилює управління дросельної заслінки, злегка повертає регулятор тяги і дозволяє передньому хвосту підніматися при різкому прискоренні. І звичайно ж - вивільняє всю кінську силу. Режим треку (опціонально) для повних гоночних атак опціональний «режим треку» дозволяє гонщикові налаштувати декілька функцій відповідно до їх стилю водіння, наприклад, рівень прослизання, що допускається протівобуксовочною системою, плюс може бути відвернений захист від водіння.
РЕЖИМ ТРЕКУ
Опціональний «Режим треку» дозволяє гонщикам налаштовувати рівні прослизання коліс і реакцію дросельної заслінки відповідно до своїх індивідуальних смаків або умовами треку. Контроль тяги може бути змінений на 9 рівнів ковзання, в той час як MSC повністю відключений. Anti-wheelie також може бути повністю відключений для тих, хто любить піднімати переднє колесо через лінію старту / фінішу.
РЕЖИМ ВИКОНАННЯ
Опціональний «Режим виконання» бере основну концепцію «Режиму треку», але адаптує його для вулиці. Вершники і раніше можуть регулювати реакцію дросельної заслінки, прослизання колеса і функції запобігання обертання коліс, але зберігають типові вуличні функції, такі як круїз-контроль і KTM MY RIDE.
MTC
Представляємо абсолютно нове покоління антипробуксовочноЇ системи для мотоцикла - для стислості MTC - для контролю над нею використовуються два різних контролера. Найбільш очевидним з яких є контролер коліс, який регулює величину обертання або обриву тяги на задньому колесі. Контролер кута тангажу визначає і регулює різкі зміни підйому переднього колеса. Кожен з цих контролерів працює з індивідуальними стратегіями, щоб забезпечити безперервну роботу «закулісної» мережі безпеки. Хоча переваги безпеки очевидні, це також призводить до поліпшення прискорення по прямій. MTC також працює, коли тестуються кути нахилу, і негайно реагує, якщо швидкість обертання заднього колеса непропорційна ситуації водіння. MTC знижує потужність двигуна завдяки надзвичайно плавного, ледь помітному втручанню в дросельні клапани, зменшуючи прослизання до оптимального рівня для вибраного режиму їзди і кута нахилу. Залежно від обраного режиму катання, MTC допускає різні рівні тягового ковзання на задньому колесі. І, звичайно, MTC може бути повністю відключений для повного досвіду BEAST.
MSR
На відміну від MTC, який працює при включенні харчування, MSR працює при виключенні живлення. MSR (опція) або регулювання прослизання двигуна працює з муфтою тапка, щоб збалансувати дросель, забезпечуючи сверхгладке уповільнення в найжорсткіших умовах без небажаного блокування заднього колеса. Це відключено в режимах «Track» і «Supermoto ABS», щоб дозволити гонщикам загнати мотоцикл в повороти - як і слід було очікувати.
СУПЕРМОТО ABS
Коли гонщики вибирають «Supermoto ABS», відбуваються три речі. По-перше, всі функції ABS відключені на задньому колесі, що дозволяє водіям блокувати гальма і ковзати в поворотах. По-друге, система АБС не заважає в разі підйому заднього колеса з асфальту, що дозволяє зупинятися. І, по-третє, система ABS на поворотах відключена, що дозволяє водіям повністю контролювати рух при русі зі швидких поворотів з максимальним гальмівним тиском. Загалом, деактивація цих функцій в «Supermoto ABS» дає гонщикові більший контроль в сценаріях екстремальних треків і дозволяє просунутим гонщикам гальмувати набагато сильніше для максимального полювання на вершину.
КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ
Дальні поїздки по автомагістралях легко відправляються за допомогою системи круїз-контролю SUPER DUKE R. Легко активуються і керовані за допомогою перемикача на лівій стороні керма, водії можуть встановити круїз-контроль на 3-й, 4-й, 5-й і 6-й передачах, від 40 до 200 км / ч. Це один із способів заощадити енергію для звивистих деталей.
TPMS
Як випливає з назви, TPMS контролює тиск в шинах і попереджає гонщиків про потенційний пошкодженні шин в разі втрати тиску на дисплеї TFT. Додаткова зручність, коли ви хочете проводити більше часу в дорозі і менше перевіряти тиск повітря.
АДАПТИВНЕ ГАЛЬМІВНЕ СВІТЛО
Опціональна система адаптивного стоп-сигналу додає трохи більшої видимості до екстремальних ситуацій гальмування, підсвічуючи додаткове світло при різкому або раптовому гальмуванні.
ATIR
Автовідключення покажчиків повороту - велике поліпшення з точки зору безпеки, оскільки тепер неможливо забути, що вони активуються і спалахують до нескінченності. Індикатори перестають блимати через 10 секунд і через 150 метрів.
KTM RACE ON SYSTEM
Забудьте про ключі запалювання і механічно заблокованих паливних кришках, KTM 1290 SUPER DUKE R оснащений KTM RACE ON! Все, що вам потрібно, це ключ транспондера в вашій кишені, і ви можете розблокувати Звіра.
KTM MYRIDE
KTM MY RIDE дозволяє вам контролювати свій смартфон, не втрачаючи контролю над смугами. За допомогою мобільного додатку. KTM MY RIDE синхронізується з вашим смартфоном, надаючи вам покрокову навігацію і доступ до вашої музичної бібліотеки, а також дозволяє здійснювати і приймати телефонні дзвінки на льоту.
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.